Més gelat que un rave

Aventures i desventures a la terra del bòreas

Jeg heter…

5 comentaris

Els noms en noruec (en general els noms d’origen escandinau) són una canya. Em pareixen molt bonics de tan estranys que em resulten, perquè no tenen cap relació amb els noms d’origen grecollatí o de tradició cristiana. Però el que resulta més interessant de tot és que no hi ha cap manera de saber si un nom en concret correspon al gènere masculí o femení!

I quina millor manera de mostrar-vos-ho que realitzant un mini-concurs en plan “Endivina de quí és aquest nom!”. Jo vaig a donar-vos una llista amb uns quants noms que m’he trobat per ací, i vosaltres només heu de contestar amb dos grups, un per als noms que penseu són de xic i un altre grup per als de xica.

No sé quan de temps deixar-vos per als que vulgueu participar, però dic jo que amb quinze dies ja ho teniu bé. De totes maneres tranquils que més prompte que tard vos donaré les respostes. AH!!! No val buscar per internet, que vos conec…

Ací va la llista:

Vegard, Svante, Guri, Gisle, Kari, Kim, Asgeir, Vibeke, Ola, Karsten, Hege, Kjetil, Hilde, Magne, Lasse, Atle, Edel

Estic pensant que si algú els encerta tots es mereix un premi, i no se m’ocorre res millor que una peça del famós brunost o formatge marró –sí, marró, heu llegit bé-, especialitat del país de la qual vos parlaré un dia d’estos.

Ale, a participar!

Anuncis

5 thoughts on “Jeg heter…

  1. Xic: vegard, svante, guri, asgeir, hege, kjetil, lasse, edel.
    Xica: gisle, kari, kim, vibeke, ola, karsten, hilde, magne, atle.
    …per dir algo…

  2. Xic: Vegard, Svante, Guri,Kim,Hege, Kjetil,Lasse, Atle
    Xica: Gisle, Kari,Asgeir, Vibeke, Ola, Karsten,Hilde,Magne,Edel

  3. Bueno, jo vaig a fer un poc de trampa i vaig a concursar en el comodí de ma mare…jajaja

    Noms de xic: Vegard, Guri, Kari, Kim, Ola, Hege, Magne, Lasse, Atle.

    Noms de xica: Svante, Gisle, Asgeir, Vibeke, Karsten, Kjetil, Hilde, Edel.

    Per dir algo, ha sigut una acalorada discussió entre ta mare i jo, jajaja.

  4. Bueno, per petició expressa de la meua germana vaig a donar-vos la solució als noms. De totes maneres tampoc ha de participar molta més gent, aixina que els tres que heu contestat vos mereixeu el premi. Ja vorem com vos ho faig aplegar…

    Xics: Vegard, Svante, Gisle, Kim, Asgeir, Ola, Karsten, Kjetil, Magne, Lasse, Atne
    Xiques: Guri, Kari, Vibeke, Hege, Hilde, Edel

    Una abraçada a tots!

  5. Casiii! jajajaja
    Va! confessa que te’ls has inventat, això no són noms! 🙂
    Bo! Espere el envio del brunost eh? que no té ninguna mala pinta, ja pensava jo que era marró en plan cosa rara i no és per a tant…jajaja

Deixa un comentari

